|
Højtaler til 100 kvm garage ??? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor højt er der til loft? Et par højttalere placeret deroppe, og lyden vil spredes i hele rummet uden hindring
|
|
![]() |
|
Maxipug ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Februar-2010 Sted: Viborg Status: Offline Point: 250 |
Der er desværre kun 2,40 m fladt loft så de skal op på væggen regner jeg med. Men tror jeg prøver med 2 stk og så kan jeg altid købe 2 mere, problemet er bare hvad skal man prøve ? :)
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19680 |
6x9" autohøjttalere.......
Klaus |
|
![]() |
|
Denraretiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2013 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 551 |
Et par Dali 104 eller noget i den stil. De vil Per definition spille 200 x bedre end hvilken som helst 6x9 enhed. Og de er plugnplay modsat de andre der skal bygges i kasse osv.
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Der er da kommet et par seriøse bud. Hvad er der galt med dem? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |