recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pre out forstærker til sorround???
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pre out forstærker til sorround???

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
doneb Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 17-April-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér doneb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2013 kl. 10:26
Okay fedt. Så ved jeg hvad jeg skal have til min fødselsdag :)
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2013 kl. 10:38
Men du skal som sagt skynde dig, da 773 er en udgående model! Der er kun de eksemplarer tilbage, som står i butikkerne.

M.v.h.
Til top
doneb Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér doneb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2013 kl. 11:01
Det vil jeg gøre så. Tusind tak. Så kan jeg sætte en bas til også? Har du en bas du vil anbefale? en aktiv eller en der krøver forstærket signal?
Til top
Gunraf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-September-2012
Sted: København
Point: 327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gunraf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2013 kl. 16:41
Pioneer SC-2022 kan også være en mulighed, det er også sidste års model Smile 

Den gav jeg i sin 6000 for, så den kan nok findes noget billigere nu.
Til top
doneb Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér doneb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2013 kl. 17:51
Hehehe, jeg kan kun finde den til 6500 så du har sku gjort en god handel hr :)
Til top
Energyzhig Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-November-2008
Sted: Denmark
Point: 179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Energyzhig Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2013 kl. 18:00
Jeg har en Marantz SR7005 til salg, som kan klare alt det ønskede (præcis som yamaha'en)
Sælges for 5000,-, hvis det har interesse.
Pioneer 5090H m. PDP-S63 · Marantz SR7005 · AZbox Premium+ HD 2x DVB-C · Oppo BDP-83 · Scandyna Minipod 4 stk. · Scandyna Cinepod · Scandyna MiniBass · Logitech Harmony 900 ·
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2013 kl. 18:08
Oprindeligt skrevet af Energyzhig Energyzhig skrev:

Jeg har en Marantz SR7005 til salg, som kan klare alt det ønskede (præcis som yamaha'en)

Mig bekendt har SR7005 ikke Airplay, så du kan streame musik trådløst, direkte fra et Apple produkt?

M.v.h.
Til top
doneb Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér doneb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2013 kl. 18:19
Jeg vil også helst have yamahaen, den er også 1000 kr billigere fra ny. VH
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Energyzhig Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2013 kl. 08:24
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Mig bekendt har SR7005 ikke Airplay, så du kan streame musik trådløst, direkte fra et Apple produkt?

M.v.h.

Der tager du så fejl, for den har airplay. Henrik B, forhandler du Yamaha? Det er ikke altid din stærke side, at informere om sådan noget.

Fair nok, at du gerne vil have en ny, men der er nok en grund til, at den er tusind kroner billigere.
Pioneer 5090H m. PDP-S63 · Marantz SR7005 · AZbox Premium+ HD 2x DVB-C · Oppo BDP-83 · Scandyna Minipod 4 stk. · Scandyna Cinepod · Scandyna MiniBass · Logitech Harmony 900 ·
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2013 kl. 09:53

Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

M.v.h.

Der tager du så fejl, for den har airplay.

Det er korrekt! Jeg har tjekket det, Marantz'en har AirPlay. Men som jeg skrev: "MIG BEKENDT!" - og med et "?" - netop fordi jeg ikke var sikker, og stillede det som et spørgsmål!!!!
M.v.h.

Redigeret af Henrik B. - 19-April-2013 kl. 09:54
Til top
doneb Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér doneb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2013 kl. 12:54
HAHAHAHA. Well spoken. Men nu er jeg ligeglad, jeg skal bare have den der er billigst.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Energyzhig Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2013 kl. 16:39
Det er jo ærlig snak Smile
Ved ikke lige hvorfor mit indlæg blev slettet/skjult. Mig bekendt misbruger moderatorgruppen ikke deres magt! Wink Jeg skal nok lade være med at lave mere OT i din tråd selvom det ligner, at du hygger dig med det ...  

Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu