|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Kazan ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 48 |
![]() |
Ja jeg har fiber og abon. på smileTV. Men jeg kan ikke finde konfigurationsstedet i MP hvor jeg skal angive IP adresse og port på kanalerne, kan du give mig et hint?
|
|
-Kazan
|
|
![]() |
|
Kazan ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 48 |
![]() |
Hvad er det 3.parts plugin til IPTV du bruger?
|
|
-Kazan
|
|
![]() |
|
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
![]() |
Du finder den her : http://forum.team-mediaportal.com/tv-server-plugins-294/fina lly-working-ip-tv-solution-tv-server-44158/ Men med den nye Beta(og også i alpha) er den indbygget. Det har jeg dog ikke prøvet af endnu, da min vers. kører ret stabilt ;-)
|
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |