|
Elac FS 68.2 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tdhgunner ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-November-2013 Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-November-2013 kl. 01:03 |
Hej.. er der nogen der kender til elac fs 68,2, eller generelt til elac i den pris klasse. Jeg overvejer købe dem istedet for fx. zensor 7. ?
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej og velkommen til recordere.dk
![]() Jeg er næppe den rigtige at spørge, for jeg falder altid for Elac når jeg skal ud og finde nye højtalere. Som udgangspunkt skal du jo ud og have dig en reel lytter på de nævnte Elac, og gerne opkoblet til den receiver/forstærker som de skal tilsluttes hjemme hos dig. Selve højtaleren er jo en af Elac´s billigste FS modeller, men de har har Elac´s ret karakteristiske direkte og bastante lyd, og giver i mine øjne meget for pengene. De er dog ikke forsynet med Elac´s meget kendte og højt roste Jet diskant (benyttes endog af Audio Vector) - her skal du op i dyrere modeller. Men den benyttede diskant harmonere såmænd glimrende med højtalernes øvrige bestykning. Noget som du også kunne kigge på i prislejet er Monitor Audio, de giver også meget for pengene. Men ellers er her lidt læsestof om de nævnte Elac: Redigeret af Hother - 15-November-2013 kl. 12:18 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
tdhgunner ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-November-2013 Status: Offline Point: 3 |
Hej og tak :)..
Den primære grund til at jeg overvejer zensor 7. Er at det nok er tæt på max. jeg skal ud og købe for og det virker tit begrænset i forhold til hvad andre butikker(end hifi klubben), har af udstyr i den prisklasse man kan lytte til. Syntes tit de andre hifi butikker har priserne en del over - måske fordi de kun har de helt dyre varer. Men det lyder lidt til at de måske ikke er bedre end zensor 7 - jeg ville meget gerne høre Elac, men har ikke set en butik i nærheden der har dem stående.
|
|
![]() |
|
Hvad monitor audio, så vil jeg kigge lidt på dem også :)
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Mit indspark om Monitor Audio var ment på den led, at man over de forskellige prisrammer finder nogle glimrende højtalere. Indrømmet, det er blevet meget svært at høre Elac - mystisk, for hvis man ikke kan præsentere de enkelte modeller så sælger man nada
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1330 |
Måske Audiovector Ki3 modellerne... De er på "tilbud" nu :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |