|
Spørgsmål til køb af receiver |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Avenue ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 394 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-April-2013 kl. 10:29 |
Hej Recordere
Jeg har også brug for jeres råd og hjælp til stereo opsætning, da jeg ikke har den store forstand på lyd og tilbehør. Mit nye stereo opsætning skal primær bruges til film men også en smule musik trådløst. Jeg har været nede i den lokale radiobutik og hørte reolhøjtalerne fra System Audio Aura 1, som jeg ønsker at købe 2 stk. af samt deres subwoofere Saxo Sub 8. Jeg skal dertil bruge en god receiver, som er driftsikker når det gælder airplay og Airfoil men som også kan smider en fantastisk lyd ud i stuen når jeg ser film og hører musik. Jeg har et budget på 5000 kr. til en receiver. Jeg er dog faldt over et tilbud på Pioneers SC-2022 som er på tilbud til 5999 kr. hvilket jeg gerne vil give 1000 kr. mere for hvis den er meget bedre end det jeg kan få for 5000 kr. Det er dog meget vigtigt for mig at den er driftsikker mht. Airplay og Airfoil. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |