|
Enheder på Snell højttalere... |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
javilha ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2012 Sted: kbh Status: Offline Point: 455 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Marts-2013 kl. 11:44 |
Er der nogen her, der ligger inde med oplysninger i serie/type nummer på Snell C5 og deres mellemtoner og basser. Ok, jeg ved det er Peerless. Og så er der B minor. Her søger jeg dette for basenheden. Så er der type B. Her er det også basserne jeg søger serie nummer på. Ved det er Vifa, men mangler type nr Har søgt meget på nettet, men det kunne være, der et par lykkelige ejere af disse højttalere, der har øjet i dem på et tidspunkt og ved dette. ![]() Redigeret af javilha - 29-Marts-2013 kl. 16:47 |
|
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |