recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mix af sonos og bose soundlink
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mix af sonos og bose soundlink

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Henno Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 35
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Mix af sonos og bose soundlink
    Sendt: 26-November-2013 kl. 23:26
Hey

Jeg overvejer kraftigt at begynde at bygge mig et lille sonos hjem. jeg synes dog at sonos mangler nogle produkter i deres katalog. Jeg savner en udendørs højtaler og en bærbar højtaler. På varme sommerdage vil jeg da gerne have lidt lyd ved grillen, og når jeg bevæger mig væk fra matriklen vil jeg gerne have en bærbar højtaler.

Jeg har også kigget på Bose's Soundtouch system, men her ligner det at jeg har samme mangler.

Som bærbar højtaler har jeg kigget på Bose SoundLink Mini som en perfekt højtaler(ok lyd og lang batteritid). Det ville jo være smart hvis når jeg kom hjem at den kunne indgå i Soundtouch systemet. Men efter hvad jeg kan læse mig frem til kan det ikke lade sig gøre.

Findes det ikke et system der kan klare opgaven? 
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 7196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2013 kl. 06:11
Har et sonos hjem

Musik ved grillen klares med en play 3 og en forlænger ledning .

Ellers kan en sonos connect amp og nogle faste udendørs højtalere måske være løsningen ?

Skal du længere ud i naturen så kan sonos ikke hjælpe fornuftigt.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu