recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lukkede hovedtelefoner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lukkede hovedtelefoner

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Status: Offline
Point: 716
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Lukkede hovedtelefoner
    Sendt: 04-December-2013 kl. 19:04
Jeg kigger efter et par over-ear/lukkede hovedtelefoner.
De skal primært bruges til Spotify via iPhone, så prisen behøver ikke overstige 1000,- meget voldsomt
Hvad er godt til den pris?
Steen
Til top
kena Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Maj-2006
Sted: Amager
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kena Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2013 kl. 19:50
Hvis du kan strække budgettet, så har CDON.dk 20% rabat på Sennheiser, så du kan få Momentum over-ear for kun 1600 kr. Her i December smækker de så 5 års garanti oveni. Der er andre virkelig gode hovedtelefoner inden for dit budget, men over-ear Momentum er efter min mening toppen af poppen til dit brug. Jeg har selv lige købt B&W P5 til 1444 hos Elgiganten, da jeg gerne vil have lidt diskrete bøffer.
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2013 kl. 20:08
HiFi-Klubben har tilbud på Denon AH-D1100 til 499,- pt. De koster normalt 700,- kr. mere, så dem kan du evt. give et lyt.

Har faktisk selv haft dem en meget kort periode, da de tidligere var på tilbud i Elgiganten, før jeg impulsivt forærede dem til en ven. Til mit behov lød de godt, og min ven er stadig glad for dem. De er måske lidt spinkelt opbyggede, ligesom kablet kunne "høres", hvis/når man bevægede sig.

Senere købte jeg Denon AH-D600 som supplement til nogle Sennheiser HD 598.

Mvh. Jørgensen
Til top
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Point: 716
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2013 kl. 21:54
Tak for tippet Jørgensen.
Jeg har tjekket AH-D1100, og set et par anmeldelser - de får pæne ord med på vejen, så dem vil jeg kigge nærmere på hvis Hifi-klubben.

Steen
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2013 kl. 22:20
Beyerdynamic T70p lyder godt her.
Til top
Irenicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-December-2009
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Irenicus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2013 kl. 16:24
Audio-Technica ATH-M50 kan også være et rigtig godt bud. Bang-for-the-buck favorit i head-fi verdenen.
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Point: 975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2013 kl. 17:40
Jeg har idag investeret i Denon's AH-D1100 fra HIFI-klubben, og jeg syntes de er rigtig gode.
Fin lyd og behagelige at have på.
Ifølge ekspedienten er de nedsat da de udgår af sortiment.

Jeg vil sige til den pris, pt. 499,- kr., er der ikke meget at spekulere over.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu