|
Tv billed med aux lyd |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
jhjorsal ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Klaus Tak for svar, når jeg lige læser op på easy link serdet ud som om det er en funktion der får enhederne til at snakke sammen, og nu er jeg jo ikke radio tv tekniker så tilgiv mig hvis jeg spør dumt, men hvis jeg disabler easy link får jeg vel heller ikke lyden fra tv'et og over i anlægget (hvis man overhovedet kan disable easy link) Så er hdmi1 vel bare en almindelih hdmi indgang uden ARC. Jeg har i øvrigt beskrevet problemstillingen mere udførligt i den trådjeg har kørende med Munch i dette opslag |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19673 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ville prøve det, bare for at se om det gør nogen forskel.
Klaus
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |