|
Kan Onkyo TX-NR626 trække fx B&W CM9? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1320 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg sælger denne Onkyo, som er et meget bedre match til dine højtalere. Google evt om den har de features du skal bruge.
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=128805&title=s-Onkyo-surround-reciever-txnr809 |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du har besluttet dig for at købe B&W CM9, synes jeg du skal holde fast i det.
Find en god brugt strømstærk reciever og sæt en Apple Airport Express på.
Højtalerne spiller sagtens i 30 år og du kan bruge tiden på at spare op til det helt rigtige reciever valg.
Selv kører jeg med et par KEF 104 der er ca. 30 år gamle og en Denon reciever på små 14 år. Det spiller stadig fedt. Det kommer til at koste en mindre formue, hvis jeg skal have noget der er bedre. Så jeg venter et par år endnu.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |