|
USB-recording fejl på Panasonic V20 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
buller1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2004 Status: Offline Point: 266 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-December-2012 kl. 13:27 |
![]() TV'et kan nu pludselig se en anden usb-harddisk med helt samme serienummer, således at der nu står 2 usb-enheder med samme serienummer, selvom det er den samme der er tilsluttet. Man kan registrere "den nyfundne harddisk", men så skal hdd' en jo formateres. Hvis jeg prøver at aktivere den "gamle", som altid har stået øverst, så kan man ingenting. Der kan ikke skabes forbindelse til enheden. Det er jo katastrofalt, da jeg har massevis af gode optagelser på denne 1T Buffalo hdd. Hvad kan der være galt? Er der nogle kloge hoveder der evt. kan hjælpe? Redigeret af buller1 - 26-December-2012 kl. 14:35 |
|
![]() |
|
E.Larsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv lige med en ande HDD, f.eks en mindre 500GB, eller tilslut USB med dobbelt USB, det kan være her
|
|
![]() |
|
buller1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2004 Status: Offline Point: 266 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det vil jeg forsøge, men har i øjeblikket ikke andre usb-harddiske, der kan anvenders hertil.
Tak for hjælpen. Andre løsningsforslag modtages stadigvæk gerne!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |