recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - USB-recording fejl på Panasonic V20
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

USB-recording fejl på Panasonic V20

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
buller1 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-November-2004
Status: Offline
Point: 266
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér buller1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: USB-recording fejl på Panasonic V20
    Sendt: 26-December-2012 kl. 13:27
Vi har nu på vores Panasonic V20 TV som vi ellers er meget tilfredse med, fået en irriterende fejl for anden gang indefor et halvt år. Tv'et vil pludselig ikke tilsluttede sig vores 1TB usb-harddisk (Buffalo usb-harddisk).
TV'et kan nu pludselig se en anden usb-harddisk med helt samme serienummer, således at der nu står 2 usb-enheder med samme serienummer, selvom det er den samme der er tilsluttet. Man kan registrere "den nyfundne harddisk", men så skal hdd' en jo formateres. Hvis jeg prøver at aktivere den "gamle", som altid har stået øverst, så kan man ingenting. Der kan ikke skabes forbindelse til enheden. Det er jo katastrofalt, da jeg har massevis af gode optagelser på denne 1T  Buffalo hdd.

Hvad kan der være galt? Er der nogle kloge hoveder der evt. kan hjælpe?

Redigeret af buller1 - 26-December-2012 kl. 14:35
Til top
E.Larsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-Juli-2012
Sted: Århus, Danmark
Point: 482
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2012 kl. 14:42
Oprindeligt skrevet af buller1 buller1 skrev:

Vi har nu på vores Panasonic V20 TV som vi ellers er meget tilfredse med, fået en irriterende fejl for anden gang indefor et halvt år. Tv'et vil pludselig ikke tilsluttede sig vores 1TB usb-harddisk (Buffalo usb-harddisk).
TV'et kan nu pludselig se en anden usb-harddisk med helt samme serienummer, således at der nu står 2 usb-enheder med samme serienummer, selvom det er den samme der er tilsluttet. Man kan registrere "den nyfundne harddisk", men så skal hdd' en jo formateres. Hvis jeg prøver at aktivere den "gamle", som altid har stået øverst, så kan man ingenting. Der kan ikke skabes forbindelse til enheden. Det er jo katastrofalt, da jeg har massevis af gode optagelser på denne 1T  Buffalo hdd.

Hvad kan der være galt? Er der nogle kloge hoveder der evt. kan hjælpe?

Prøv lige med en ande HDD, f.eks en mindre 500GB, eller tilslut USB med dobbelt USB, det kan være her
Til top
buller1 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-November-2004
Point: 266
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér buller1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2012 kl. 18:07
Det vil jeg forsøge, men har i øjeblikket ikke andre usb-harddiske, der kan anvenders hertil.
Tak for hjælpen.

Andre løsningsforslag modtages stadigvæk gerne!
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu