|
sony kdl32bx300aep kender du den fejl? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Spritstiv ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Januar-2015 kl. 23:47 |
Hej recordere.
det er et long shot men prøver alligevel:) jeg købte sådan et i 2010 men efter et stykke tid kom den fejl at det ikke ville tænde hverken på fjernbetjeningen eller på knapper på siden af det. for at tænde det skulle jeg slukke på kontakten så kunne det igen lige indtil jeg slukkede det så var det om igen. udover det kunne det finde på at give et mindre knald og gå ud igen når jeg lige havde lavet afbryder tricket hvor jeg så kunne tænde det igen efter det var gået ud lige unden det tændte. første gang det var til rep skiftede de en et elelr andet og det virkede igen. så kom fejlen igen efter et stykke tid og det blev erklæret dødt. for nemheds skyld købte jeg bare et præcist magen til. som så IGEN fik den samme fejl og blev sendt ind. der blev det opdateret og så kunne det igen. nu er fejl så kommet IGEN. altså 2 "forskellige" tv´er med samme fejl hele 4 gange og indtil videre 3 forskellige "reparationer. jeg diskuterede lidt med manden i elgiganten for jeg vil have mine penge tilbage... han mente ikke det var en generel fejl da han havde arbejdet der i 3 år og havde aldrig oplevet den fejl før... og da det kun var blevet opdateret sidst var det ikke noget som gik som et reperationsforsøg.... jeg gider ikke have lortet tilbage for det er nok kun et spørgsmål om tid inden fejlen er der igen.... men det kunne jo være andre havde haft samme tv med samme fejl som jeg kunne smide i hovedet på ham hvis de ikke vil give mig pengene tilbage. man kan ikke forvente det holder evigt men som sagt samme fejl 4 gange på 2 forskelige tv´er så er det jo også lidt et lotteri om hvor længe det holder... det skal lige siges det er kommet hjem, blevet klasket op på en væg, kanaler indstillet og det er så det... det har aldrig haft netadgang, haft dvd eller noget som helost tilsluttet. mvh. Nikolai R. Jensen |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Med den historik bør Elgiganten give pengene tilbage.
Men hvorfor går du tilbage til en fuser, og køber samme TV igen? |
|
![]() |
|
Spritstiv ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
vidste jo ikke at nr. 2 ville være lige så skidt bygget som nr. 1:)
men i følge ekspedienten så skulle jeg ikke regne med at få mine penge igen.... men lad os nu se hvad det ender med eller hvor meget jeg skal skabe mig:) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |