recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sonos blande sange?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sonos blande sange?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
DanielPT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 746
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielPT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sonos blande sange?
    Sendt: 17-Januar-2014 kl. 20:32
Hey allesammen.

jeg skal lave en playliste til min play1 til imorgen.

Men hvordan faen får man den til at shuffle?

Altså hoppe i sangene?

Mange tak.

Mvh Daniel 
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2014 kl. 20:41
Alt efter om du bruger tablet eller telefon, så skal du trykke på coveret eller også det blå ingenting, så kommer der nogle valgmuligheder frem for playmode som shuffle og repeat.
Til top
DanielPT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 746
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielPT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2014 kl. 20:43
Jeg bruger en Android telefon. Når jeg trykker på et cover kommer jeg enten ind på albummet eller coveret bliver større. Jeg vil gerne tilføje en masse forskellige sange og dem skal den så blande imellem :)

EDIT: Dadaaa fundet :D Man skal trykke i højre side af coveret :D

Redigeret af DanielPT - 17-Januar-2014 kl. 20:54
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2014 kl. 22:51
Som jeg sagde, var det afhængig af, om det var mobil eller tablet. På mobil er det det blå ingenting man skal trykke på, for at den kommer frem.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu