|
Højttalere til nyt hus |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Januar-2014 kl. 20:00 |
Det er ved, at være sidste udkald, hvis jeg skal trække skjulte kabler på 1. salen. Her får vi stue/køkken/spisestue. Jeg er lidt i tvivl om, hvilken løsning jeg skal vælge til lyd. Vi sider aldrig og "lytter" musik i sweet spot, så det er ligegyldigt for os. Jeg mener, at lokalet er cirka 75-80 kvm.
Gul = Dette kunne være et par almindelige højttalere på hver side af vores TV. Det giver bare ikke så god lyd andre steder i spisestuen, hvor vi typisk vil opholde os, hvis vi hører musik.
Rød = Fx et sæt lave gulvhøjttalere.
Orange = 2 sæt lofthøjttalere.
Ovenstående er de ideer som jeg selv har.
![]() Redigeret af Iron Man - 19-Januar-2014 kl. 20:00 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der ikke et loftrum ovenover 1.salen? Så er der jo altid mulighed for kabeltræk senere hen.
|
|
![]() |
|
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
Loftet går næsten i kip op mod et ovenlys vindue, så der er desværre ikke et loftrum. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Arh, det er simpelthen et udsnit af bungalow taget nede til venstre?
|
|
![]() |
|
Det nederst til venstre er altan på 1. sal, hvis jeg forstår spørgsmålet korrekt :) Men ja, huset er vel en bungalow da det er helt kvadratisk og har et pyramidetag. |
|
![]() |
|
Ok, så er brædderne lagt rimeligt smart.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |