recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG 60PM970T er det et godt køb?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG 60PM970T er det et godt køb?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
henrikbp Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-December-2007
Status: Offline
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henrikbp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LG 60PM970T er det et godt køb?
    Sendt: 10-August-2012 kl. 21:36
Hej

Har kigget lidt på dette plasmafjernsyn og synes umiddelbart det ser ud til at give en hel del for pengene(medieafspiller, Smart TV osv). Prisen er hos El-Giganten 16200 kr.
Det er så vidt jeg kan se LG's plasma topmodel så jeg kan vel ikke gå helt galt i byen, og i forhold til priserne på Panasonic/Samsung virker det til at være en god pris.

Er der nogle her der har erfaring med dette TV? Skal jeg hellere gå efter en Panasonic eller et andet mærke i samme prisklasse.

Jeg har set at det kan fås til omkring 13000 kr. i England. Er der ulemper ved dette bortset fra ved reparation. Jeg tænker på mest på UK version kontra Nordisk version?

Håber på lidt hjælp for det er snart langt tid siden jeg sidst købte TV(2007).
Til top
darkdevil Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Maj-2007
Point: 161
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér darkdevil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2012 kl. 13:06
Jeg kunne også godt tænke mig at høre "folket" mening.

/Kim
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Point: 2358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2012 kl. 13:29
Til top
darkdevil Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Maj-2007
Point: 161
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér darkdevil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2012 kl. 13:35
Ja det er jeg klar over, men kunne godt tænke mig at høre nogle erfaringer med modellen?

Selvom det er på tilbud er det jo ikke sikkert at den er i orden.

/Kim
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henrikbp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2012 kl. 21:32
Puha det var skisme et godt tilbud. Måske skulle jeg springe på Big smile
Til top
hjernemadsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 267
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hjernemadsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2012 kl. 23:38
Hvis man læser denne test af den tilsvarende amerikanske model lyder det ikke som om billedkvaliteten er særlig fremragende:
Hvis man kan nøjes med 5 tommer mindre er der gode tilbud på Panasonic 55" ST50 og VT50 i øjeblikket.
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Point: 2358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2012 kl. 23:58
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henrikbp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2012 kl. 12:49
Så har jeg endelig fået købt det og sat det op.
Ser sku lækkert ud og helt tilfreds når man tager forbehold for prisen. Endte med at købe hos Komplett i Sverige og fik det for 10.500 kr. Synes jeg er en god pris for en 60" topmodel.

Nu skal det bare op på væggen - har købt beslag.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu