|
Budget anlæg til spisestue. |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
AsD ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2014 Status: Offline Point: 74 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der en der mon vil være så venlig at fortælle mig om jeg kan slutte denne.
http://m.pricerunner.dk/pl/4-2649520/DVD-og-Blu-Ray-afspillere/Harman-Kardon-BDT-20-Sammenlign-Priser Til en HK3770? |
|
![]() |
|
HenrikStevn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Februar-2014 Status: Offline Point: 913 |
Sagtens.
Sæt BR-afspilleren til dit fjernsyn med HDMI, og kør så lyden fra fjernsynet over i forstærkeren med TOSLINK. |
|
![]() |
|
Jeg tænker noget hen ad. http://www.av-connection.dk/?PGr=25&ML=305
Vil en bluray afspiller så ikke være helt fin til cd afspilning? |
|
![]() |
|
Jeg har ikke et fjernsyn i rummet. De skal sluttes direkte sammen.
|
|
![]() |
|
HenrikStevn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Februar-2014 Status: Offline Point: 913 |
Det behøver i hvert fald ikke være dyrere end det. Det her er rigeligt fint til S/PDIF: http://www.av-cables.dk/coaxial-digital-kabler/coaxial-digital-kabel-1-5-m.html
Men hvorfor lige en Bluray-afspiller hvis du kun vil spille CDer? Alt andet lige, så er brugerinterfacet lavet til at man har en skærm tilsluttet. En dedikeret CD-afspiller vil være nemmere at betjene direkte fra frontpanelet og fjernbetjeningen til almindelig musikafspilning. Redigeret af HenrikStevn - 08-April-2014 kl. 18:49 |
|
![]() |
|
Fordi jeg lige blev tilbudt den for 300. Og jeg tvivler stærkt på at jeg kan finde en anden cd afspiller der matcher hk3770 bare nogenlunde. Hvilket nok er ret vigtigt hvis jeg skal gøre mig forhåbninger om at den også står der næste gang jeg går forbi.
Det kan da være du har ret med hensyn til brugervenlighed. Men tror du at det er så slemt? |
|
![]() |
|
Og faktisk kan jeg egentlig ikke helt se hvad problemet skulle være?
|
|
![]() |
|
Selvfølgelig, hvis den skal matche designmæssigt og prisen er god, så go for it :-)
Så har du jo evt. også muligheden for at sætte et TV på senere. |
|
![]() |
|
Tja. Men jeg ved da godt nok ikke lige hvor meget der er brug for en bluray afspiller i en spisestue:-P
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19680 |
Mange DVD og BD afspillere er "langsomme" til almindelige CD funktioner.
Klaus |
|
![]() |
|
Ja det ville jeg så være lidt træt af. Men igen, det bliver nok ikke tit at det skal bruges. Jeg håber ikke at HK3770 er langsom til afspilning via usb.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |