|
Valg af forstærker |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Anonmdk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-April-2014 Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-April-2014 kl. 19:47 |
Hej
Jeg har brug for en ny forstærker. Jeg har 2 B&W gulvhøjttalere. Jeg er ikke interesseret i sourround. Jeg har brug for digitale indgange (fjernsyn, AppleTV). Jeg vil gerne med tiden kunne spille FLAC på den fra min PC. Jeg har lyttet til Hegel H80, NAD C390DD, Rotel - RA1570. De lyder godt alle 3. Hvis I har nogle erfaringer / kommentarer / forslag vil jeg være meget taknemmelig. På forhånd tak
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der findes ikke mange af den slags med digitale indgange.
Denne her fra H/K kan dog 1x Coax, 2x Optisk og så ethernet, så den kan spille din FLAC-filer over nettet. Men dem du har set på, er godt nok i en hel anden prisklasse, så den H/K er nok slet ikke interessant.
|
|
![]() |
|
torpedo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 183 |
Vincent SV-237 er en hybridforstærker med bl.a. USB tilslutning og indbygget DAC. Kan anbefale at give den et lyt. |
|
![]() |
|
Henrik Nygaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 424 |
Den nye Lyngdorf TDAI 2170 byder også på de funktioner, som du søger.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |