recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stereoanlæg
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stereoanlæg

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sherman Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 46
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sherman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Stereoanlæg
    Sendt: 27-Marts-2014 kl. 22:23
Min Pioneer 921 er pludselig holdt op med at fungere. Power lyset står bare og blinker - træls :(
Kunne det være en lille sikring der er gået? Må tjekke i morgen.

Men hvis jeg skulle ud og købe en ny stereo receiver, hvad skulle jeg så vælge? Jeg har et par Jamo gulvhøltalere S606 og en XTZ 99 W10.16 sub - så det skal være noget der spiller med disse. Og så skal jeg kunne bruge mine iOS enheder sammen med receiveren :-)

Har I et bud?

Hilsen Bo
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19680
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2014 kl. 23:27
Pil alt fra, reset forstærker (hvis du kan) og se så efter om den kan starte.

Hvis en sikring er gået, er der noget der er i stykker. Det vil sige, skifter du sikringen, er den stadigvæk i stykker og sikringen springer igen.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Sherman Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Denmark
Point: 46
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sherman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2014 kl. 11:37
Smile Fedt, det var lige det der skulle til. Var ikke klar over at man kunne resette en receiver - men helt vildt dejligt. Tak !

Mvh. Bo
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu