|
Stereoanlæg |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sherman ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Marts-2014 kl. 22:23 |
Min Pioneer 921 er pludselig holdt op med at fungere. Power lyset står bare og blinker - træls :(
Kunne det være en lille sikring der er gået? Må tjekke i morgen. Men hvis jeg skulle ud og købe en ny stereo receiver, hvad skulle jeg så vælge? Jeg har et par Jamo gulvhøltalere S606 og en XTZ 99 W10.16 sub - så det skal være noget der spiller med disse. Og så skal jeg kunne bruge mine iOS enheder sammen med receiveren :-) Har I et bud? Hilsen Bo |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19680 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Pil alt fra, reset forstærker (hvis du kan) og se så efter om den kan starte.
Hvis en sikring er gået, er der noget der er i stykker. Det vil sige, skifter du sikringen, er den stadigvæk i stykker og sikringen springer igen. Klaus |
|
![]() |
|
Sherman ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Mvh. Bo |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |