|
Samsung EU46F8005 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Dovenlas ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Juni-2013 kl. 13:40 |
Hej
Nogen der har oplevet at smart hub ikke vil godtage postnummer under opsætning af tjeneste leverandør ? Jeg prøver med 2980 og det kan den ikke finde, ej heller andre for den sags skyld. God søndag /D |
|
![]() |
|
kenneth85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 974 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har oplevet ved manual opsætning af kanaler at sugestions (forslag til tv kanaler) ikke virket.
Gennemførte opsætningen igen med automatisk og så virket det? prøv med nabo postnummeret. Det er mere eller mindre ligegyldig med mindre du er med i en special antenne forening som har nogle virkelig særlige kanaler som du vil have information omkring. (tror jeg) |
|
![]() |
|
Dovenlas ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Med lidt hjælp fra en anden Recorder Nørd, fandt jeg ud af at US unblock lavede rod hos mig. Væk med det - opdater smart hub og tilbage til US unblock.. /D
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |