|
Skruehullernes placering på 2 Samsung TV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
funky ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-August-2013 kl. 10:07 |
Hej Alle, Jeg har et Samsung 55” (55ES8005) og har kigget en del på den nye model 55F8005. Mit nuværende TV er hængt op med Samsungs originale wirebeslag. Ved hver sin side af Tv’et er der hængt 2 højttalere sådan at de sidder ud fra midten i hver side. Ved køb af det nye TV vil jeg derfor høre om der er nogle af jer der ved, om hullerne bag på mit nuværende TV sidder i samme højde og længde fra kanterne som det nye TV? Ideen er at det nye skal sidde på præcis samme plads som det nuværende. Håber i kan hjælpe! |
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2368 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://www.av-blog.dk/
test_fladskaerm_projektor/test-af- samsung-f8005-led-tv-serie- ue46f8005-ue40f8005-og- ue55f8005/ Måske det kan hjælpe. Der tales om at hullerne sidder anderledes på f-modellen. |
|
![]() |
|
funky ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
Det er den info jeg efterspørger, det kunne dog godt være beskrevet mere præcist hvilken afstand der er tale om. 10-20 centimeter er en stører fejlmargin.
![]() Tak for hjælpen. ![]() |
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
Snakker vi VESA monteringshuller? I så fald er de standardiseret og man skal "blot" finde ud af hvilken variant tv'et understøtter.
Iflg. Samsung.dk anvender UE55ES8005 VESA 400x400 (dvs. alle 4 huller har en indbyrdes afstand på 40 cm, dog selvfølgelig ikke diagonalt). For UE55F8005 angives der på Samsung.dk ikke hvilken standard, der anvendes, men på det amerikanske site står der ligeledes VESA 400x400. |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |