recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DR app til Samsung smart tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DR app til Samsung smart tv

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jach Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-December-2005
Status: Offline
Point: 117
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jach Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DR app til Samsung smart tv
    Sendt: 07-Marts-2013 kl. 18:54

Hej

har uden held forsøgt mig med en app til DR NU, som jeg har læst om på Flatpanels - en Rune, der står bag den.

Skal gøre følgende for at få den installeret på mit Samsung Smart, som er i 69-serien. Og netop købt, det er vist lidt afgørende, da det skal være en 12-model, som jeg mener dette er.
Nå, men prøver at gøre følgende:
1. tryk på smarthub knap.
2. tryk "A" login.
3. login med Samsung-konto "develop" (Der skal ikke oprettes ny bruger).
4. tryk på tools knap og vælg "indstill."
5. vælg "udvikling"
6. vælg "Indstiller Server-IP" indtast ip 90.185.152.76
7. tryk retur og vælg "Brug programsynkronisering"

Men kan ikke vælge "brug programsynkronisering" for at fuldføre? Nogen bud?
Mange tak....
Jakob
Til top
hjernemadsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 267
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hjernemadsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2013 kl. 23:35
Jeg tror det skyldes at serveren ikke er tilgængelig. Jeg havde samme problem, men pludselig virkede det bare. Hvis det er hans private PC der er server er den næppe tilgængelig hele tiden, så prøv på et andet tidspunkt.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu