recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - B&W p5 eller p7
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

B&W p5 eller p7

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2014 kl. 11:20
Ja man må sige at det virkelig er en smagssag hvad komfort er.. Eller selvfølgelig er det det. Var bare overrasket over at de klemte. De var så rummelige syntes jeg ellers
Til top
wernermeyer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-December-2013
Sted: Aarhus
Point: 239
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wernermeyer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2014 kl. 12:07
Bruger selv et sennheiser headset, som jeg kan side med i adskillige timer uden de generer. Glemmer ofte at jeg har dem på. Har aldrig måttet tage dem af, pga. irritation. Og det kan være op mod 8 timer i streg. Og det er endda et headset, så et sæt uden mikrofon vil veje mindre. Så kig evt. den vej. Har et par goldring dr 100, som efter en halv time, virkeligt begynder at genere.
Til top
siccio Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Februar-2009
Sted: Denmark
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér siccio Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2014 kl. 16:31
Ja bærekomfort er bestemt lige så vigtigt, nytte ikke lyd er i top hvis de ikke er til at holde ud at have på
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2014 kl. 19:42
Nå jeg status blev at jeg returnerede min NAD og købte B&W P7 fra rasmusvn herindefra..

De sidder ikke bedre lige når man tager dem på, dog generer de IKKE efter en film´s tid.

Og lyden er jo himmelsk:)..

Jo jeg er en glad P7 ejer:). De stinker jo langt væk af kvalitet 
Til top
rasmusvn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Oktober-2008
Sted: Odense N
Point: 826
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmusvn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2014 kl. 20:02
Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Nå jeg status blev at jeg returnerede min NAD og købte B&W P7 fra rasmusvn herindefra..

De sidder ikke bedre lige når man tager dem på, dog generer de IKKE efter en film´s tid.

Og lyden er jo himmelsk:)..

Jo jeg er en glad P7 ejer:). De stinker jo langt væk af kvalitet 

Nu skal du blot undgå at stifte bekendtskab med HD 800, som så også er åben... :)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2014 kl. 20:17
Googlede den lige. Holy shit:-). Den kommer jeg aldrig til at ønske mig;-)
Knap 10 kilo???????????;-).

Så meget kommer jeg nok aldrig til at bruge høretelefoner, at jeg vil bruge den slags penge;-)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmusvn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2014 kl. 20:24
Eller ca. 5k brugt.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2014 kl. 20:25
Njae ok, men stadig mere end jeg vil bruge;-)
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2014 kl. 20:40
Så skulle I da bare høre B&W P7 på en Vincent Hybrid integreret forstærker mums.......Tongue (forstærkeren kan altså også tilsluttes højtalereLOL)
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmusvn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2014 kl. 21:01
Mjaeh, HD 800 er nok i en klasse for sig, omend den ikke er så sjov ved mindre gode indspilninger.

Med mindre man elsker T og S-lyde :)
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Marts-2006
Point: 1145
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2014 kl. 06:31
Godt du valgte P7. Min egen erfaring med P5 er at de presser for meget på hovedet til længeretids brug og der mangler Bas. Men lækre er de.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu