|
Falder nye TV stadig efter introduktionsperioden |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10525 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det betalte sig at vente. Elgiganten havde mit drømmeTV på tilbud til kr. 10.000 nogle få dage for to uger siden. Så slog jeg til. Dem der købte i april til 22.000 må bestemt føle sig snydt.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Precious ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Jeg tvivler på at nogen vil føle sig snydt, da alle er klar over hvordan den verden fungerer.
Vil man have det sidste nye, så kommer man til at betale for det. Dog er et fald fra 22 til 10 dog mere end forventet :-) Tillykke med dyret :)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Samsung falder bare hurtigere end Sony og Pana, pga kortere levetid
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |