recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad er Sony LX900 værd?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad er Sony LX900 værd?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Morten Skov Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morten Skov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvad er Sony LX900 værd?
    Sendt: 05-November-2013 kl. 18:55
Hej!

Jeg har et herligt 60 tommers Sony LX900, som jeg overvejer at sælge i den nærmeste fremtid, hvis jeg falder for fristelsen til at købe et 4K-fjernsyn.

Men jeg er lidt i tvivl om en eventuel salgspris - hvad mener dette kyndige forum vil være en rimelig pris?
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7199
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2013 kl. 19:13
tror ikke du skal forvente det store. 3 år gammel model   men fint TV

3000-4000
Til top
Morten Skov Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-Oktober-2009
Sted: Denmark
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morten Skov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2013 kl. 19:39
Ja, okay. Hvis det virkelig er prisen, så kan det faktisk ikke betale sig at sælge det. :-)

Mener vist, at jeg gav cirka 28.000 for det dengang. Så må jeg finde en plads til det i huset, hvis det ender med et nyt TV.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu