|
Harddisk til USB optagelse |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
DanielHarald ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-November-2011 Status: Offline Point: 39 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kan desværre ikke finde menuen for optagelser. Kan du beskrive en sti for mig? På forhånd tak..
|
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2126 |
Nu har jeg så VT30 og da er menu noget anderledes. Jeg har prøvet at kigge i manualen til din model og kunne ikke umiddelbart finde noget. På min er det menu-setup-recording setup-SD card formatting.
|
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
|
JaqBenzone ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2013 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 1 |
Goddag,
Mine forældre har købt ovennævnte Panasonic tx-l32et5y og har købt en ekstern harddisk, da jeg uden tøven sagde, at så havde de en ekstra optagemulighed! (Jeg har Samsung og tog det derfor som en selvfølge, når fjernsynet havde en USB-indgang dedikeret til HDD?) Her til aften har jeg så siddet og flovet mig, for jeg kan ikke få den til det... Derfor blev google min ven, og jeg faldt over et link til denne tråd! Men tråden stopper uden nogen konklusion, og da det er mange måneder siden, så håber jeg, at der er sket noget... fik du/I fjernsynet til at optage på et SD-kort? Jeg håber I kan hjælpe, så mine forældre kan få en ekstra mulighed for at optage! På forhånd tak :-) Mvh. Jacob |
|
![]() |
|
DanielHarald ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-November-2011 Status: Offline Point: 39 |
Hej Jacob
Løsningen / konklusionen blev for mit vedkommende at jeg returnerede Panasonic tv'et og i stedet købte et Samsung. Mvh Daniel
|
|
![]() |
|
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
Du skal købe dit tv hos en aut, Panasonic Center Lær det dog for f... Gider snart ikke skrive det mere..undskyld De er fløjtende lige glad med dig når handlen er lavet Der er fuldstændig umulige bagefter. Om de sælger støvsuger eller tv kommer ud på et...penge, penge FÅ DEN BYTTET eller pengene retur |
|
E.L.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |