recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harddisk til USB optagelse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Harddisk til USB optagelse

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
DanielHarald Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-November-2011
Status: Offline
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielHarald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2012 kl. 22:12
Jeg kan desværre ikke finde menuen for optagelser. Kan du beskrive en sti for mig? På forhånd tak..
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Point: 2126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2012 kl. 18:48
Nu har jeg så VT30 og da er menu noget anderledes. Jeg har prøvet at kigge i manualen til din model og kunne ikke umiddelbart finde noget. På min er det menu-setup-recording setup-SD card formatting.

LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro
Til top
JaqBenzone Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-Februar-2013
Sted: Taastrup
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JaqBenzone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 20:21
Goddag,

Mine forældre har købt ovennævnte Panasonic tx-l32et5y og har købt en ekstern harddisk, da jeg uden tøven sagde, at så havde de en ekstra optagemulighed! (Jeg har Samsung og tog det derfor som en selvfølge, når fjernsynet havde en USB-indgang dedikeret til HDD?)

Her til aften har jeg så siddet og flovet mig, for jeg kan ikke få den til det... Derfor blev google min ven, og jeg faldt over et link til denne tråd!

Men tråden stopper uden nogen konklusion, og da det er mange måneder siden, så håber jeg, at der er sket noget... fik du/I fjernsynet til at optage på et SD-kort?

Jeg håber I kan hjælpe, så mine forældre kan få en ekstra mulighed for at optage!

På forhånd tak :-)

Mvh. Jacob
Til top
DanielHarald Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-November-2011
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielHarald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 21:28
Hej Jacob

Løsningen / konklusionen blev for mit vedkommende at jeg returnerede Panasonic tv'et og i stedet købte et Samsung.

Mvh Daniel
Til top
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 22:41
Oprindeligt skrevet af DanielHarald DanielHarald skrev:

Har nogen erfaring med en optage-feature via cloud-servere som Elgiganten reklamerer med?

Du skal købe dit tv hos en aut, Panasonic Center
Lær det dog for f...
Gider snart ikke skrive det mere..undskyld

De er fløjtende lige glad med dig når handlen er lavet
Der er fuldstændig umulige bagefter.

Om de sælger støvsuger eller tv kommer ud på et...penge, penge

FÅ DEN BYTTET eller pengene retur
E.L.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu