recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung 8005 55" betragtnings vinkel problem??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung 8005 55" betragtnings vinkel problem??

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
iceman24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2013 kl. 19:25
Nu kom jeg fra pana 50" vt30 og de ting jeg skulle leve med på den som f.eks. rentation og burn-in selv når man passer på gad jeg simpelthen ikke mere.

En anden ting er vores store vinduer så om dagen er plasma træls. Da vi havde plasma så vi faktisk altid tv med næsten alt lys slukket for at det var ordentlig..

Så nej tak har haft mit sidste plasma ever...

Nu er betragtnings vinkel også det eneste problem jeg har og det er ikke på det andet 55 es8005 jeg har kikket på i dag så det er jo bare min der skal laves..

De 3 skygger jeg har ved 3d havde jeg også på pana plasma bare lodrette og flere af dem.. har dog tjekket på den jeg vsr henne og se på i dag og den havde det heller ikke..

Så har bare værwt uheldig så den skal bare laves
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6288
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2013 kl. 19:30
Håber at du får den repereret eller byttet...
Men det viser netop det problem der er i dag. Man kan ikke bare læse en anmeldelse eller se i en butik , ens tv kan opføre sig meget forskelligt som det en anmelder fex har set og målt. Så ja , det er en jungle...
MVH
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2013 kl. 13:45
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Håber at du får den repereret eller byttet...
Men det viser netop det problem der er i dag. Man kan ikke bare læse en anmeldelse eller se i en butik , ens tv kan opføre sig meget forskelligt som det en anmelder fex har set og målt. Så ja , det er en jungle...
MVH

takker :-)

er helt enig med dig det kan være en jungle... 

udover det med betragtnings vinklen så er tvet absolut det bedste jeg har haft.. 
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2013 kl. 16:56
Betragtningsvinklerne får du ikke ombyttet skærmen på. De vil være de samme på en ny model også.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2013 kl. 17:12
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Betragtningsvinklerne får du ikke ombyttet skærmen på. De vil være de samme på en ny model også.

måske ikke. dog har jeg været forbi et par andre ES8005 55" som ikke er nær så slem, ved samme indstillinger og betragtnings afstand og vinkel...

hvis det ikke er nok for at få det fikset... har jeg dog et andet lille problem som jeg også skrev tidligere, om ved 3D afspilning har jeg 3 stk brede mørke vandrette Striber der går hen over skærmen ses lettest ved panorering op/ned...

vi ser dog aldrig 3D men alligevel :-)
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2013 kl. 17:36
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Oprindeligt skrevet af Mr. Claude Mr. Claude skrev:

Det er jo netop et af problemerne med lcd og det er jo netop forskelligt fra eksemplar til eksemplar du pakker ud. Ingen er ens... Men desto større skærm desto større sandsynlighed for den fejl og clouding. Derfor findes der en anden og bedre tv type....
Pssst: har du hørt om plasma?!? Wink  

Hej
Jeg synes IKKE at man sådan pr defination kan sige at Plasma er bedre end LCD. Mange plasma paneler er da også vidt forskellige , også selvom de har samme type nummer og fabrikat....
Og desværre er det sådan , nogle er heldige andre ikke , det være sig Plasma eller LCD....
MVH

Man kan selvfølgelig altid være uheldig at få et tvivlsomt panel i både LCD og plasma TV . Og dette kan snildt medføre både overdreven clouding,retention osv . Men under forudsætning af at TV' et er fuld funktionelt , så vil de bedste plasma performe et synligt bedre billede end LCD - i normalt dunkel stuebelysning . Mange nyere Danske hjem har dog mærkværdigvis valgt en drivhuslignende glasudestue som TV stue - hvilket det halve af året er voldsomt destruktivt mht billedgengivelse på ALT (plasma værst)

Redigeret af Lennon - 10-Februar-2013 kl. 17:38
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu