|
Samsung 8005 55" betragtnings vinkel problem?? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Nu kom jeg fra pana 50" vt30 og de ting jeg skulle leve med på den som f.eks. rentation og burn-in selv når man passer på gad jeg simpelthen ikke mere.
En anden ting er vores store vinduer så om dagen er plasma træls. Da vi havde plasma så vi faktisk altid tv med næsten alt lys slukket for at det var ordentlig.. Så nej tak har haft mit sidste plasma ever... Nu er betragtnings vinkel også det eneste problem jeg har og det er ikke på det andet 55 es8005 jeg har kikket på i dag så det er jo bare min der skal laves.. De 3 skygger jeg har ved 3d havde jeg også på pana plasma bare lodrette og flere af dem.. har dog tjekket på den jeg vsr henne og se på i dag og den havde det heller ikke.. Så har bare værwt uheldig så den skal bare laves |
||
![]() |
||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
|
Håber at du får den repereret eller byttet...
Men det viser netop det problem der er i dag. Man kan ikke bare læse en anmeldelse eller se i en butik , ens tv kan opføre sig meget forskelligt som det en anmelder fex har set og målt. Så ja , det er en jungle... MVH
|
||
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||
![]() |
||
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
|
takker :-) er helt enig med dig det kan være en jungle... udover det med betragtnings vinklen så er tvet absolut det bedste jeg har haft..
|
||
![]() |
||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
|
Betragtningsvinklerne får du ikke ombyttet skærmen på. De vil være de samme på en ny model også.
|
||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||
![]() |
||
|
måske ikke. dog har jeg været forbi et par andre ES8005 55" som ikke er nær så slem, ved samme indstillinger og betragtnings afstand og vinkel... hvis det ikke er nok for at få det fikset... har jeg dog et andet lille problem som jeg også skrev tidligere, om ved 3D afspilning har jeg 3 stk brede mørke vandrette Striber der går hen over skærmen ses lettest ved panorering op/ned... vi ser dog aldrig 3D men alligevel :-)
|
||
![]() |
||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
|
Man kan selvfølgelig altid være uheldig at få et tvivlsomt panel i både LCD og plasma TV . Og dette kan snildt medføre både overdreven clouding,retention osv . Men under forudsætning af at TV' et er fuld funktionelt , så vil de bedste plasma performe et synligt bedre billede end LCD - i normalt dunkel stuebelysning . Mange nyere Danske hjem har dog mærkværdigvis valgt en drivhuslignende glasudestue som TV stue - hvilket det halve af året er voldsomt destruktivt mht billedgengivelse på ALT (plasma værst) Redigeret af Lennon - 10-Februar-2013 kl. 17:38 |
||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |