recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ang. vægbeslag
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ang. vægbeslag

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lofferen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-December-2007
Status: Offline
Point: 452
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lofferen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ang. vægbeslag
    Sendt: 19-Januar-2012 kl. 11:07

jeg har dette beslag sat op Vogels EFW 6405 ophæng til LCD /Plasma, mit pioneer 428XD er koblet på det.

Når nu engang mit pioneer ikke virker mere og jeg vil købe et panasonic måske VT30 eller en nyere model, kan jeg så stadigvæk bruge mit gamle vægbeslag(der hørte en pose med  med masser af forskellige skruer som jeg ikke brugte.
Eller skal jeg ud og investere i et nyt beslag når den tid kommer forhåbentlig om lang tid.*S*

Kh.
Lofferen

Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2012 kl. 11:13
Det kan mere eller mindre bruges til alt, da det kan indstilles mellem de forskellige VESA-standarder. Så tror godt du vil kunne genbruge det.   

Redigeret af Jakabov - 19-Januar-2012 kl. 11:14
Til top
Willads Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-September-2007
Sted: Denmark
Point: 453
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Willads Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2012 kl. 12:28
Oprindeligt skrevet af Lofferen Lofferen skrev:

jeg har dette beslag sat op Vogels EFW 6405 ophæng til LCD /Plasma, mit pioneer 428XD er koblet på det.

Når nu engang mit pioneer ikke virker mere og jeg vil købe et panasonic måske VT30 eller en nyere model, kan jeg så stadigvæk bruge mit gamle vægbeslag(der hørte en pose med  med masser af forskellige skruer som jeg ikke brugte.
Eller skal jeg ud og investere i et nyt beslag når den tid kommer forhåbentlig om lang tid.*S*

Kh.
Lofferen

Hvis du går ind på Vogels hjemmeside mener jeg der er et program hvor du kan markere hvilket tv du har og så kommer den ud med en lang liste af beslag der kan anvendes til netop denne model af dit TV.
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
Til top
Lofferen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-December-2007
Point: 452
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lofferen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2012 kl. 13:17
Tusind tak for svar.

Jeg regnede et eller andet sted også med det..*S*

Lofferen
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu