|
Ang. vægbeslag |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lofferen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-December-2007 Status: Offline Point: 452 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Januar-2012 kl. 11:07 |
jeg har dette beslag sat op Vogels EFW 6405 ophæng til LCD /Plasma, mit pioneer 428XD er koblet på det. Når nu engang mit pioneer ikke virker mere og jeg vil købe et panasonic måske VT30 eller en nyere model, kan jeg så stadigvæk bruge mit gamle vægbeslag(der hørte en pose med med masser af forskellige skruer som jeg ikke brugte. Eller skal jeg ud og investere i et nyt beslag når den tid kommer forhåbentlig om lang tid.*S* Kh. Lofferen |
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kan mere eller mindre bruges til alt, da det kan indstilles mellem de forskellige VESA-standarder. Så tror godt du vil kunne genbruge det.
Redigeret af Jakabov - 19-Januar-2012 kl. 11:14 |
|
![]() |
|
Willads ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 453 |
|
|
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
|
|
![]() |
|
Lofferen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-December-2007 Status: Offline Point: 452 |
Tusind tak for svar.
Jeg regnede et eller andet sted også med det..*S* Lofferen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |