recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pannasoic vt50
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pannasoic vt50

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xcardman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2012 kl. 22:03
kan da godt være, men min har da hverken blæser(har en som aldrig er gået i gang) eller buzz som en el tavle

aldrig haft en 8 serie, så det kan jeg ikke udtale mig om
men billedet er bedre på krp model, bygge kvalitet eller ej

men trist det er gået den vej med billedekvaliteten, men plasma har nået nogenlunde toppen med en 9 serie.
der kommer oled så ind i billedet og som vi kan glæde os til, hvis alså det bliver lavet ordenligt og der bliver gået efter et korrekt billede
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2012 kl. 22:25
Jeg har haft en 508XD, og ja den var da tungere og mere klodset end min KRP500M. Men begge har kraftigt metalkabinet bagpå med nedadvendte stik. Og fronten er højglans sort plastik, men er mere jævn og fin på KRP. Så ringere byggekvalitet - overhovedet ikke
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2012 kl. 08:00
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

så nej pio prøvede ikke og spare noget som helst,

Ked af at måtte sige det,en byggekvaliteten hos Pioneer toppede omkring G7/8 stykker.

Klaus
Det er jeg faktisk helt enig i. Og skulle nogen have glemt det, så havde jeg faktisk 428XD, 508XD og KRP-500.

Nå det så er sagt, så synes jeg faktisk ikke, at byggekvaliteten ved VT30 serien er så ringe endda. Og funktionalitesmæssigt overstiger VT30 serien væsentligt f.eks. de seneste Pio G9 serier.

Det man skal huske på er jo nok, at Panasonic har en lidt anden filosofi end Pioneer, og derfor er en sammenligning vanskelig. Og det gælder for alle TV-producenter. Man er, som jeg ser det, nødt til at følge med udviklingen inden for "Smart TV", hvor man jo nærmest søger at overgå hinanden i smart features. Men æhh.. billedet på mit 55VT30 er nu ikke så ringe endda. Jeg kan ligesom da jeg havde Pioneer paneler, glæde mig over en glimrende detaljeringsgrad og lækre nuancer i billedetSmile

Men indrømmet, jeg bruger meget få af 55VT30 "Smart TV" muligheder.

Redigeret af Hother - 12-Februar-2012 kl. 08:23
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Januar-2009
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2012 kl. 16:02
Det er vel uden garanti, og skal man ikke indlevere sin pinkode
inden man køber?
v.h.
Stein Låsby Sven.

go sommer
E.L.
Til top
Boffer24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2006
Point: 885
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boffer24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2012 kl. 16:45
??
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xcardman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2012 kl. 18:45
åbenbart nogen som stadig er påvirket fra i gårBig smile
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6288
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2012 kl. 17:19
Nu burde der snart komme info om priser og dimensioner , spændende.
Kommer der egentlig blæser i de nye tv , det synes jeg ikke jeg har læst noget om?
Og hvornår mon de lander i DK ?
Bliver spændende at læse alle de tests der kommerSmile...
MVH
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Jwin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2008
Sted: København, DK
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jwin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2012 kl. 17:22
Og hvad er så "Focused Field Drive"? På 2500 hz? En ny bull-shit måleenhed?

J

Redigeret af Jwin - 20-Februar-2012 kl. 17:27
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6288
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2012 kl. 18:53
Underligt at der ikke er kommet mere info frem på det pressemøde i går.....
MVH
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu