recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - remote control til gammel forstærker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

remote control til gammel forstærker

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hurrij Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 56
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hurrij Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: remote control til gammel forstærker
    Sendt: 17-August-2014 kl. 17:51
hej jeg har en rotel rc980-bx forforstærker, men er i tvivl om den overhovdet er førdt med en fjernbetjening og i såfald har jeg smidt den væk..

Kan man styre den med en unvisersal betjening, eller selv bygge noget infarød på den til at styre den med?
Til top
Plex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 614
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Plex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2014 kl. 18:20
Oprindeligt skrevet af hurrij hurrij skrev:

hej jeg har en rotel rc980-bx forforstærker, men er i tvivl om den overhovdet er førdt med en fjernbetjening og i såfald har jeg smidt den væk..

Kan man styre den med en unvisersal betjening, eller selv bygge noget infarød på den til at styre den med?

Jeg tror ikke den er fjernbetjent, men der findes flere kits, til fjernbetjent volume....

Har selv overvejet et kit fra Dantimax til min Holfi:
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu