recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hovedtelefoner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hovedtelefoner

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BoAHansen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 11-Februar-2014
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BoAHansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hovedtelefoner
    Sendt: 11-Februar-2014 kl. 05:15
Hej

Jeg leder efter et par gode hovedtelefoner.

• Det skal være in ear med bøjle
  • God bas

Er der nogle i kan anbefale/hvad bruger i?

Havde tænke på B&W C5, men syntes de er lidt dyre

Mvh

Bo
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2014 kl. 09:23
De koster ikke mere end et par gode on-ear hovedtlf. Du får hvad du betaler for. B&O in-ear er også et godt bud og koster ca det samme.
Til top
Molotow Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Oktober-2008
Sted: Denmark
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Molotow Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2014 kl. 10:55
Jeg kan også anbefale B&O modellen. Jeg har altid været tilfreds med lyden, men pasformen er helt fantastisk, og de tilpasningsmuligheder der er, gør at de passer perfekt på alle typer øre.
B&O BeoVision 8-40,B&O BeoSound 1,B&O BeoSound 9000 + Airport Express
B&O MX7000,Apple TV3
Tvix N1, Qnap NAS TS409Pro
Panasonic DVD
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2014 kl. 11:12
Med In-ear mener du så modeller med tætsluttende prop? For B&O's model med bøjle er ikke "in ear" i den forstand. Der skal du over i deres H3, som ikke har bøjle.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2014 kl. 11:27
Jeg kan varmt anbefale følgende:

Man får lov til at betale for skidtet, men til gengæld bliver man ikke skuffet over lyden. Jeg fryder mig stadig over lyden hver dag. 
Der kommer en lille adapter, som kan klikkes på, så de kan vikles rundt om øret - af en eller anden mærkelig grund, er den ikke på billedet. 
Den eneste anke for mig er, at de er lidt tunge.

BORING!
Til top
Bo A. Hansen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Januar-2008
Sted: Denmark
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bo A. Hansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2014 kl. 13:27
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Med In-ear mener du så modeller med tætsluttende prop? For B&O's model med bøjle er ikke "in ear" i den forstand. Der skal du over i deres H3, som ikke har bøjle.

Tak for jeres svar. Jo, den skal være med tætsluttende prop.
Så måske B&O 3I, nogle der har erfaring med dem?

Mvh

Bo
Til top
kaspar42 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-August-2013
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaspar42 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2014 kl. 20:23

Der er en fin guide her:

http://www.reddit.com/r/headphones/wiki/recommendations

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu