|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
roflerne ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-August-2011 Status: Offline Point: 73 |
![]() Sendt: 03-Oktober-2011 kl. 18:07 |
Hej
Jeg skal ud og finde et vægophæng til mit samsung plasma tv. Er der noget som taler i mod at købe et uoriginalt ophæng f.eks. http://www.av-cables.dk/vaegbeslag/vaegbeslag_37_63/vaegbeslag_til_led_fladskaerme_32_55_4166_da.html i stedet for Samsungs som koster ca 4 gange så meget? En anden ting, kan der opstå nogle varme problemer med at benytte et slimline vægophæng til plasma skærme? Mvh Martin Redigeret af roflerne - 03-Oktober-2011 kl. 18:09 |
|
![]() |
|
Tweaky ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
![]() |
Jeg har et Samsung beslag til at hvis det var noget ?
|
|
![]() |
|
roflerne ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-August-2011 Status: Offline Point: 73 |
![]() |
Nyt/brugt, hvilken pris og hvad for en model er det?
|
|
![]() |
|
Tweaky ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
![]() |
Det er brugt. Det er den der hedder Samsung WMN1000B.
Det er blevet til overs efter jeg har hævet min PS50C7705 ned fra væggen.
Pris....det ved jeg sgutte lige. 400 med porto er vel fair nok ?
|
|
![]() |
|
![]() |
Er alle skuer og alt andet tilbehør der? |
|
![]() |
|
![]() |
Ja ja det hele er der.
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak for det, men har fået tilbudt et andet meget billigt, så det har jeg købt i stedet.
Mvh Martin |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |