|
Billig løsning med scart til hdmi |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fredekb ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 565 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Januar-2013 kl. 22:18 |
Hej Recordere.dk jeg har et gammelt kasse tv med scart og har fået en blu-ray afspiller med Hdmi. Ved der findes forbindelses typer så jeg kan få scart til hdmi, men den billigeste pris er ca. 600.kr.
Er det muligt at der er en anden måde at forbinde disse 2 og en billigere løsning til højst et par hundrede? |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal nok skrive hviken Blu ray du har.
Nogle har også analoge udgange.
![]() |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4762 |
Hej Fredekb.
Jeg ved ikke om denne er for dyr?
Ellers skal man passe på at det ønskede format kan konverters.
Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 30-Januar-2013 kl. 22:40 |
|
![]() |
|
fredekb ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 565 |
Det er denne her:
http://www.fona.dk/elektronik/elektronik-produkt/dvd-afspiller?navn=philips-dvd-bdp2900&id=0-2000461480
![]() |
|
![]() |
|
Tak Csell, den skal kunne købes her i Dk med danske priser
![]() ![]() |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19680 |
Nej. Kom videre i livet og skift dit gamle tv ud. Klaus |
|
![]() |
|
Det vil jeg også gøre når jeg får sparet sammen, men indtil da (ca 7 måneder) vil jeg gerne kunne se blu-ray på mit gamle tv
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |