recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung serie 8 MKV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung serie 8 MKV

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MRRasmussen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 16-Juni-2012
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 42
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MRRasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung serie 8 MKV
    Sendt: 23-Februar-2013 kl. 15:39
Kan det passe at samsumgs tv serie 8 ikke kan afspille MKV. filer ?.

Det program den bruger Allshare, er det ikke muligt at bruge et anden afspiller program?
hvis ikke, hvad skal der så til ?.

Lidt træls at jeg har bruge tid på at encode børnes dvd og blueray tegnefilm

På forhånd tak for hjælpen
Til top
Ehlz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Januar-2012
Sted: Århus
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ehlz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2013 kl. 16:42
Måske dette hjælper?
http://www.youtube.com/watch?v=hLay-Qa8uzQ

Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2013 kl. 16:52
Min 6715'er kan med plex. Men det kræver også en instalation af plex server på den cpu der streames fra
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2013 kl. 18:27

Lav dine filer i MP4, så kører det. TVet kan dog også klare andre formater via en HDD. En DVDs normale .VOB er ikke et problem.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Dennis_m Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Februar-2013
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dennis_m Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2013 kl. 08:31
.MKV er jo bare en container så det afhænger af hvordan videoen i mkv filen er komprimeret.
Til top
MRRasmussen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 16-Juni-2012
Sted: lolland
Point: 42
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MRRasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2013 kl. 16:01
@Ehlz  
jeg har svært med at få vlc til at skifte format på filer ( på den måde i youtube linket)

Har prøve fra en usb HDD og via streaming

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu