|
Samsung serie 8 MKV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MRRasmussen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Juni-2012 Sted: lolland Status: Offline Point: 42 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Februar-2013 kl. 15:39 |
Kan det passe at samsumgs tv serie 8 ikke kan afspille MKV. filer ?.
Det program den bruger Allshare, er det ikke muligt at bruge et anden afspiller program? hvis ikke, hvad skal der så til ?. Lidt træls at jeg har bruge tid på at encode børnes dvd og blueray tegnefilm På forhånd tak for hjælpen
|
|
![]() |
|
Ehlz ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 299 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Måske dette hjælper?
http://www.youtube.com/watch?v=hLay-Qa8uzQ |
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
Min 6715'er kan med plex. Men det kræver også en instalation af plex server på den cpu der streames fra
|
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Lav dine filer i MP4, så kører det. TVet kan dog også klare andre formater via en HDD. En DVDs normale .VOB er ikke et problem.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Dennis_m ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2013 Status: Offline Point: 73 |
.MKV er jo bare en container så det afhænger af hvordan videoen i mkv filen er komprimeret.
|
|
![]() |
|
MRRasmussen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Juni-2012 Sted: lolland Status: Offline Point: 42 |
@Ehlz
jeg har svært med at få vlc til at skifte format på filer ( på den måde i youtube linket) Har prøve fra en usb HDD og via streaming |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |