|
Minimere retention |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Det er kun teori fra min side.
|
||||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
||||
![]() |
||||
Ellegaard74 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-December-2009 Sted: Dk Status: Offline Point: 140 |
|||
Da jeg købte det var det topmodellen og nyeste generation.... ;) Ved godt modellen allerede fra start blev omtalt af mange herinde. Flere var uheldige med buzz og mere eller mindre retention.... men dengang håbede jeg jo "man" var heldig at få et godt panel. Jeg skruer bare ned for kontrast og lys og så må det ende på børneværelset på et tidspunkt.
Redigeret af Ellegaard74 - 18-December-2011 kl. 10:10 |
||||
Mvh.
Lars Samsung PS50C7705 PS 3 320 GB Yamaha RX-A 820 Front: System Audio Saxo 30 Center: SA Saxo 10 AV Bag: SA Saxo 8 Sub: SA Saxo 10 |
||||
![]() |
||||
akas ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2007 Sted: danmark Status: Offline Point: 361 |
|||
![]() |
||||
![]() |
||||
Ellegaard74 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-December-2009 Sted: Dk Status: Offline Point: 140 |
|||
kan det fåes.??
![]() |
||||
Mvh.
Lars Samsung PS50C7705 PS 3 320 GB Yamaha RX-A 820 Front: System Audio Saxo 30 Center: SA Saxo 10 AV Bag: SA Saxo 8 Sub: SA Saxo 10 |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |