recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 55vt30 og alm tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

55vt30 og alm tv

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2012 kl. 03:06
Oprindeligt skrevet af taj59 taj59 skrev:

Oprindeligt skrevet af KeWa KeWa skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Hvis ikke det var digitalt tv, kan du ikke regne med en dyt..

Ok. Men hvad kan jeg så "regne med" hjemme hos mig selv, hvor jeg har yousee og ingen boks?
-

jeg har YouSee samt hdd boksen, men den bruger jeg kun til at optage med, jeg ser alm tv på min 65VT30Y fordi billedet er lige så skarpt, som hvis man ser det på hdd boksen, så køb du trygt en 55vt30yWink

Du ved godt du kan bruge dit TV som hdd-optager ikke? Hvis du vælger en 2,5" ekstern, så skal den bare sluttede til TV'ets USB port. Så kan du undvære boksen, med mindre du også lejer film..

Redigeret af Nagash - 01-Januar-2012 kl. 03:08
Til top
taj59 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 373
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér taj59 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2012 kl. 13:19
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Oprindeligt skrevet af taj59 taj59 skrev:

Oprindeligt skrevet af KeWa KeWa skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Hvis ikke det var digitalt tv, kan du ikke regne med en dyt..

Ok. Men hvad kan jeg så "regne med" hjemme hos mig selv, hvor jeg har yousee og ingen boks?
-

jeg har YouSee samt hdd boksen, men den bruger jeg kun til at optage med, jeg ser alm tv på min 65VT30Y fordi billedet er lige så skarpt, som hvis man ser det på hdd boksen, så køb du trygt en 55vt30yWink

Du ved godt du kan bruge dit TV som hdd-optager ikke? Hvis du vælger en 2,5" ekstern, så skal den bare sluttede til TV'ets USB port. Så kan du undvære boksen, med mindre du også lejer film..
Ø det er vist også lige det jeg skriver ikkeQuestion se mine oversigt af ting jeg har, her står der at jeg har sådan en her -LaCie500gb som jeg optager fra mit tv,jeg bruger dog også YouSee boksen da jeg har købt den, så jeg ejer den, og samtidig kan jeg optage en ekstre kanalClap

Redigeret af taj59 - 01-Januar-2012 kl. 13:22
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu