|
HDD til G30'er |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Plex ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 614 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-December-2011 kl. 09:18 |
Hej
Så er det tid til at prøve en plasma. Jeg har netop fået en G30'er ind af døren - julegaven til mig selv ![]() Fint tv, men har problemer med optage funktionen. TV nægter at formattere de diske jeg har prøvet med - 2 stk 2,5" (60gb og en 320gb). Ligeledes vil den heller ikke acceptere en 1gb usb pendrive... Hvad gør jeg forkert?
|
|
![]() |
|
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 769 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
På de tidligere Panasonic G modeller skulle mediet mindst være på 160 Gb. Check manualen om der stadig er den begrænsning. Men din 320 Gb disk burde virke.
J |
|
![]() |
|
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 769 |
Check manualen på side 97. Det står lidt kryptisk, at de har testet med diske mellem 160 Gb og 3 Tb.
J |
|
![]() |
|
Plex ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 614 |
Jeg takker :o)
|
|
![]() |
|
Mrkobe ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-December-2011 Status: Offline Point: 2 |
Hey
Er der så ikke noget som kan svare mig på lidt mere ang optagelse på de kære pana´er Jeg har Viasat kørende på av og har tænkt lidt på om panaen kan optage fra av kanalen eller om i har andre gode idéer til hvor Viasat kunne placeres (det er bare en af de alm standardbokse jeg har, uden hdmi eller andet smart...
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Nej, der kan kun optages fra interne tunere. Og kan du ikke bruge S tuneren til Viasat?
|
|
![]() |
|
Mrkobe ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-December-2011 Status: Offline Point: 2 |
Det lyder dumt det her, det ved jeg godt... hvordan kan jeg forbinde mellem Viasat boks og fjernsyn... der er kun scart stikket...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |