|
Prisudvikling på Panasonic Plasma |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rasse78 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Marts-2012 kl. 14:47 |
Hej
Er der nogen der har et bud på, om de gamle Panasonic-modeller kommer til at falde i pris, nu hvor der kommer nye modeller? Jeg kigger pt på TX-P42G30Y og og S30Y-udgaven. Jeg er også fristet af E-udgaven, som de sælger i Fleggard. Jeg ved det er uden C+ T2 etc. Jeg har kabel-tv med boks, så det burden ikke være et problem. På forhånd tak. Mvh Rasmus
|
|
![]() |
|
hjernemadsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det afhænger nok af om der er et restlager af modellen. VT30E er jo faldet i pris i Tyskland, så jeg håber det samme sker i Danmark. Hvis du ikke bruger tuneren skulle det være OK at købe E-modellen.
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Efter sigende kan El-Giganten lokkes til at sælge en 55VT30 til 12.000 kr. Det må siges at være særdeles billigt allerede.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
JacobH ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
Det var godt nok billigt. Har du selv købt det til den pris eller er det bare et rygte? Har lige købt 50VT30Y i Bilka til 12.495 - men vil da hellere have 55" og så ovenikøbet billigere :-) Mvh Jacob
|
|
![]() |
|
hjernemadsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
Rygtet stammer fra Tilbudsjagten på Flatpanels.dk Der er kun én måde at få det be- eller afkræftet på, og det er ved at spørge Elgiganten. De vil nok forsøge at underbyde Bilkas pris, men Bilka sælger jo ikke 55" modellen. |
|
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1330 |
5 kilo for 46" G30Y Hos Bilka.dk - Den hopper jeg på!
![]() |
|
![]() |
|
rasse78 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
Har også lige bestilt 46" G30Y - fik delvis tilgivelse af fruen. Tror vist jeg kommer til at fedte det næste stykke tid ;-)
|
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
50GT30Y til 8999 kr. i ElGiganten ( tilbudsblad for denne uge ).
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
sunlolly ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2012 Sted: DK Status: Offline Point: 4 |
Jeg har valgt en GT30 i E model og der virker Yousee fint uden ekstra boks.. også EPG'en...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |