recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 55" Panasonic WT50 i elgiganten.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

55" Panasonic WT50 i elgiganten.

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
BRA Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 06-Januar-2010
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BRA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2013 kl. 17:06
Absolut Smile
Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 30-November-2005
Point: 2048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 9 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2013 kl. 17:21
.

Redigeret af Non-Desperado - 01-August-2013 kl. 14:10
Til top
Høxbro Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-November-2012
Sted: Odense
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Høxbro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2013 kl. 20:49
Så fik jeg købt TV'et og bluray afspilleren! Smile Fik også lige kastet Avatar på bluray i nakken!Smile
Så nu vil jeg spændt gå igang med at få TV'et sat til, og se hvor godt det klarer sig :)
Tak til alle for råd og svar i tråden.Smile
Fortsat god aften.

Redigeret af Høxbro - 07-Januar-2013 kl. 20:49
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2013 kl. 20:54
Hvor fik du den pris :)
Til top
Tjald Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 22-Marts-2006
Sted: Denmark
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tjald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2013 kl. 08:44
Oprindeligt skrevet af Høxbro Høxbro skrev:

Så fik jeg købt TV'et og bluray afspilleren! Smile Fik også lige kastet Avatar på bluray i nakken!Smile
Så nu vil jeg spændt gå igang med at få TV'et sat til, og se hvor godt det klarer sig :)
Fortsat god aften.

Er du tilfreds med købet indtil videre?
Til top
ubeslutsom Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-August-2012
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ubeslutsom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2013 kl. 08:50
 ja fortæl fortælSmile
Til top
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Januar-2009
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2013 kl. 09:49

Tak for jeres svar
Ville der være nogen fordel i at købe det i Panasonic center? Har fået en pris på det hos dem også, og forskellen er kun nogle hundrede kroner dyrere hos Panasonic Center.

Hvis du nævner Elgigantens pris får du den til samme pris ..100
+ servise og ekstra klubgaranti

Noget andet er hvis du skal købe gryder eller støvsugere, så
dur Pana centre ikke...omdu forstår
E.L.
Til top
Høxbro Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Høxbro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2013 kl. 10:53
Oprindeligt skrevet af Tjald Tjald skrev:

Fortsat god aften.

Er du tilfreds med købet indtil videre?

Skal nok opdatere senere på dagen, nåede kun lige at få leget med TV'et i en lille time igår, men positivt første indtrykt. Synes at billedet er super godt! Synes dog jeg fornemmer en lille smule clouding, ikke noget særligt egentlig, men er der nogen der ved om der kan gøres noget ved det? Jeg mindes at have læst et sted - på en af de utallige sider jeg har været igennem for at finde info om WT50 - noget om, at man kunne indstille "backlight setting". Jeg kunne ikke lige finde denne indstilling nogle steder. 
Læste også i en anmeldelse: "WT50 benytter sig af “edge dimming” (Panasonic kalder det local dimming) som kan justere bagbelysningen i 16 zoner fra de sidemonterede lysdioder og dermed levere et bedre sortniveau"
Til top
Høxbro Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Høxbro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2013 kl. 11:00
Oprindeligt skrevet af E. Larsen E. Larsen skrev:

Tak for jeres svar
Ville der være nogen fordel i at købe det i Panasonic center? Har fået en pris på det hos dem også, og forskellen er kun nogle hundrede kroner dyrere hos Panasonic Center.

He he, tak for råd, godt vi har en lokal Imerco om ikke andet så Wink

Som du skriver nævnte jeg også elgigantens daværende pris på TV'et på 14.799, da jeg tog ud til Pana centeret. Og her blev jeg overrasket da han så sagde til mig at han kunne tilbyde mig det til 14.500. Bluray afspilleren, der normalt koster 1999, gav han mig så med for 1000 kr. Og fik så også kastet Avatar i nakken på vej ud af døren, så jeg havde lidt at prøve det hele af med. Fornemt synes jeg Clap
Til top
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Januar-2009
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2013 kl. 11:24

Oprindeligt skrevet af E. Larsen E. Larsen skrev:

Tak for jeres svar

He he, tak for råd, godt vi har en lokal Imerco om ikke andet så Wink

Som du skriver nævnte jeg også elgigantens daværende pris på TV'et på 14.799, da jeg tog ud til Pana centeret. Og her blev jeg overrasket da han så sagde til mig at han kunne tilbyde mig det til 14.500. Bluray afspilleren, der normalt koster 1999, gav han mig så med for 1000 kr. Og fik så også kastet Avatar i nakken på vej ud af døren, så jeg havde lidt at prøve det hele af med. Fornemt synes jeg Clap

Sådan bevarer vi spec. butikkerne...hvis vi vil
E.L.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu