recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pc højtaler?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pc højtaler?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hifirookie Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-Marts-2014
Sted: nyborg
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hifirookie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Pc højtaler?
    Sendt: 27-Marts-2014 kl. 13:19
Hej

Vil lige høre hvad man skal gå efter, når man skal købe nogle aktive pc højtaler.
Ellers alt slags musik og spiller meget fps(skydespil).
Har set på ARGON 7460A.
Her har jeg også se en masse http://www.4sound.dk/shoppingsystem/produkter.asp?gruppe=Studieh%F8jttalere&price_max=2500&sort=highprice Bose Computer MusicMonitor tiltaler mig også.
Men de har så mange at det er svært at vælge. De må max koste 2500 kr.
Er lidt lost da jeg ikke er den store ekspert i højtaler.
Hvad siger HIFI folket ??
På forhånd tak
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2014 kl. 13:52
http://www.edbpriser.dk/pc-hoejttalere/corsair-gaming-audio-series-sp2500-id-4662113.aspx

Tag et kig på dem her, og se os gerne et par videoer på youtube, de ser ret lovende ud i forhold til konkurenterne! Wink
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hifirookie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2014 kl. 16:16
De er bestemt et kig værd og lyder ikke dårlige. Er dog mere til at købe for mellem 2000-2500 ren lyd, og købe sub senere hvis behovet skulle være der.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19681
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2014 kl. 16:42
Køb et par gode reolhøjttalere og en lille forstærker.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
opzouten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-April-2009
Sted: Denmark
Point: 907
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér opzouten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2014 kl. 18:29
Tak forbi i 4sound, der har du mulighed for at lytte på rigtig mange af dem. 
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2014 kl. 21:11
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Køb et par gode reolhøjttalere og en lille forstærker.

Klaus
Jeg er med Klaus her. Kig i den blå efter en lille stereoforstærker og et par gode reolhøjttalere. Der kommer du dælme langt for 2500kr.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hifirookie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2014 kl. 12:55
Tak for tippene. Har et godt lyd kort så håber jeg kan klare mig med det. Og måske se om der skulle blive brug for en forstærker senere;-)
Kan være jeg må et smut forbi 4sound
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu