recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV-møbel ala Clic, Unnu etc?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TV-møbel ala Clic, Unnu etc?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
JensHolm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JensHolm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2014 kl. 15:17
Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

hvis du er klar på at lave lidt selv så kig på ikeas udvalg af køkkenskabe. de er 60 cm dybe og findes  forskellige højder. der skal selvfølgelig en plade eller lignende ovenpå hvis det skal være pænt.

Er klar på gør det selv. Synes ikke jeg kan finde dem "lavere" end 60 cm, og det er umiddelbart for højt...
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2014 kl. 20:10
her har du den. Bemærk at den med nogle af lågerne kun findes i højden 60 cm.

endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JensHolm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2014 kl. 20:31
Fedt! Tak for link. Tror sgu jeg prøver 2 af dem der ved siden af hinanden. Så må jeg se om 60 cm er for dybt eller om man kan skære 10 cm af i dybden
Til top
KevinL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 14-August-2014
Sted: Esbjerg
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KevinL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2014 kl. 00:34
Fandt et link i en "min hjemmebiograf" tråd, til en der lavede TV borde omkring Herning, virkelig flotte.
Kan self ikke huske tråden, og har været gennem min historik men kan ikke finde den igen :(

Men det er virkelig værd at gå dem igennem.
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2014 kl. 08:44
Oprindeligt skrevet af JensHolm JensHolm skrev:

Fedt! Tak for link. Tror sgu jeg prøver 2 af dem der ved siden af hinanden. Så må jeg se om 60 cm er for dybt eller om man kan skære 10 cm af i dybden

ok, jeg skal selv snart i gang med det samme, så vil blive glad hvis du kan tage et par billeder og har nogle gode tips ?

endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JensHolm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2014 kl. 11:57
Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

Oprindeligt skrevet af JensHolm JensHolm skrev:

ok, jeg skal selv snart i gang med det samme, så vil blive glad hvis du kan tage et par billeder og har nogle gode tips ?

Jeg håber på at gå i gang nu her - har et mindre skænderi med kæresten som ikke synes jeg skal bruge tid på det Dead
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2014 kl. 12:45
Jeg var selv gennem møllen for ca 1 år siden - endte med at udskifte receiveren til en (fysisk) mindre model og et samle-selv-IKEA-Bestå møbel - det kunne modificeres efter behov - de dyre løsninger ville stadig kræve meget hjemmearbejde i forhold til mit behov, så hellere "smadre" en lidt billigere IKEA-løsning :-)
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu