|
Trigger kabel |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bo A. Hansen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Januar-2015 kl. 09:13 |
Hej
Skal bruge et trigger kabel på 5 mtr, kan kun finde nogle på 1,2 mtr. Nogle der har set trigger kabler på 5 mtr? Vh Bo |
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Her er flere...
http://www.av-cables.dk/minijack-kabler/ |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Bo A. Hansen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
Dem kan jeg også finde, men skal det ikke være et mono kabel? Vh Bo |
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
De steder hvor jeg har haft brug for minijack til minijack i mono har et stereokabel fint kunne klare opgaven. Spidsen (gnd) er samme størrelse så det er kun hvis udstyret i hver ende rammer hhv højre og venstre kanal du får problemer. Om der er en standard for kontaktsted på mono forbindwlser ved jeg ikke men som sagt har jeg ikke oplevet problemer :-)
Mvh BS
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |