|
Dette 40"fra Bilka? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
folp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1191 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Marts-2012 kl. 11:32 |
Er der en hurtig kommentar til dette tv ,min datter vil købe i Bilka?
Tak |
|
MVH Frank Pedersen
|
|
![]() |
|
hjernemadsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis det er det rigtige TV du linker til giver du en merpris på 50 % for forsikringen. Der er noget galt med prisen, da forsikringen skulle koste 679,-.
Personligt ville jeg foretrække en LED model, men den er selvfølgelig lidt dyrere.
|
|
![]() |
|
folp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1191 |
Der skal ikke være forsikring med ,den kan vel fravælges?
LED ,som dette? Samsungen står til 2500 online.
Redigeret af folp - 04-Marts-2012 kl. 13:53 |
|
MVH Frank Pedersen
|
|
![]() |
|
hjernemadsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
Jeg tænkte på Samsung UE40D5004 som er det samme TV med LED baggrundsbelysning. Merprisen på 1000 kr. i øjeblikket gør dog at 504 modelen er det bedste tilbud. 2499,- for dette TV er en ret god pris.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |