recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pana G20 vs. Yousee selector HDMI
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPana G20 vs. Yousee selector HDMI

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
EmilE Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Marts-2007
Status: Offline
Point: 63
Direkte link til dette indlæg Emne: Pana G20 vs. Yousee selector HDMI
    Sendt: 05-September-2010 kl. 20:06
Hej

Jeg har lige købt et Panasonic 42" G20 (super fedt TV!). Men jeg undres over at hvis jeg benytter Yousee Selector (den fra Samsung u. hdd), skruer væk fra kanalen (HDMI 1) og så tilbage, så har jeg bare blå skærm. Og eneste måde at få billedet tilbage er ved at enten slukke og tænde selectoren eller fjernsynet. Det er jo slet ikke et kæmpe problem, men undrer mig bare noget. 

Nogen som har tilsvarende problem eller evt. en løsning?

Til top
EmilE Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2010 kl. 18:29
Lige en update til denne. Det er ikke altid at den går på blå skærm, nogle gange virker den fint som den skal når jeg skifter over, mens den andre gange står på blå skærm. Meget mystisk synes jeg...
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2010 kl. 19:55

Der er en ting der ikke forstås, hvorfor bruge en extern modtager på et TV hvor der er en C Tuner i.??
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7199
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2010 kl. 20:03
Yousee boksen kan jo nogle ting som tv ikke kan

Start forfra. Samt TV arkiv

Samt yousee boksen med hdd kan jo optage mens man ser et andet program. Det kan tv ikke
Til top
EmilE Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2010 kl. 23:57
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Yousee boksen kan jo nogle ting som tv ikke kan

Start forfra. Samt TV arkiv

Samt yousee boksen med hdd kan jo optage mens man ser et andet program. Det kan tv ikke

Præcis. Min er dog den som ikke optage. Udover de ting du nævner så er der jo også VOD samt at jeg har HD kanaler (TV2 sport HD, 3+ HD, Kanal 5 HD, Eurosport HD, Film HD osv.) som jeg ikke har via DVB-C tuneren (med mindre jeg alligevel har kort). Og så købte jeg den i sin tid til mit gamle - nu (næsten) afgået ved døden - Toshiba TV som kun havde DVB-T tuner...
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu