|
Soundcloud via sonos: step-by-step guide |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Jesper Keller ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2012 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 326 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Tusinde tak fordi du delte dette.
Skal helt sikkert prøves når jeg kommer hjem til mit Sonos system. God weekend! |
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Jeg kan ikke helt finde ud af, hvad det er Soundcloud tilbyder. Meget ligner underground, og så alligevel ikke. Kan sagtens se nogle store anerkendte navne i blandt.
Hvad er det for et produkt de helt præcis leverer? |
||
![]() |
||
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
|
Det virkede jo ganske fint. Kan dog ikke søge i SoundCloud. Kan I det?
|
||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
||
![]() |
||
.FTH' ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2009 Sted: København Status: Offline Point: 819 |
|
Jeg kan heller ikke søge direkte inde fra sonos. Dog kan jeg finde mine favoritter og like'd sange.
![]() |
||
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
||
![]() |
||
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
|
Ja - man er lidt afhængig af browser versionen så, men det går vel. Så bare like og lave favoritter. :) |
||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
||
![]() |
||
.FTH' ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2009 Sted: København Status: Offline Point: 819 |
|
Præcis, det er sådan jeg gør det i dag.
![]() |
||
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |