|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
TheFFF ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 16-Oktober-2004 kl. 23:57 |
hey... jeg leder efter en box. kald det hvad du vil, som linker TV radio DVD osv. og som man kan vise film fra pc på TV og omvendt. er der en eller flere som kan hjælpe mig
|
|
/TheFFF
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej TheFFF Pinacle har sådan en boks: Pinnacle Showcenter Amitech har også en boks kaldet Amitech Homelink, men det firma har vi ikke meget fidus til her på recordere.dk (deres video-produkter er af den slags som ikke tåler en anmeldelse = køb det ikke). Har også set andre bud, men har lige glemt fabrikanterne. /Lars
|
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
TheFFF ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
p.s det er et must at den kan vise AVI på TV fra pc
|
|
/TheFFF
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej TheFFF
Ok, men AVI er blot et container-format, som kan indeholde nærmest hvad som helst. Dvs. at AVI ikke kan afspilles, hvis afspilleren ikke kender det format som AVI filen indeholder. Hvad vil du afspille på TV ? DivX, MPEG2, MPEG4, andet ? /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
![]() |
det skulle være det hele men osse at man kan spille com i stuen med mit trådløsse tas/mus
|
|
/TheFFF
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |