|
AV-Forums test af Pana 47WT50 |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
ErikUkendt1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Marts-2010 Status: Offline Point: 152 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Du har nok ret Så jeg må nok i stedet sige: At fra mig skal du ikke høre noget for en ændret beslutning |
||
Mvh Erik
|
||
![]() |
||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
|
Der er kun 1 næsten lydløs blæser i VT 50 jvf Panasonic Center |
||
E.L.
|
||
![]() |
||
inside ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 190 |
|
Ikke i den 50" VT50 jeg studerede hos AV-Connection :) der var 2 |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|
Uanset om der er en eller to blæsere på VT50, så kører disse meget lydløst. For at kunne svare på et spørgsmål fra xcardman, så havde jeg øret helt oppe ved blæserne ved vores Pana arrangement, og jeg kunne faktisk ikke hører blæserne. Og her skal man huske på, at TV´et havde været tændt i flere timer
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
inside ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 190 |
|
Så har jeg bestilt 1 stk 50" VT50 :D bliver spændende at se hvor meget bedre den er end VT30'eren.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |