|
Nyt tv i prisklasser 3-4.000 kr |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Maj-2012 kl. 13:47 |
I morgen skal jeg købe et nyt tv i prisklasser 3-4.000 kr. Eneste krav er, at det skal være full hd (skal bruges til Apple tv, ps3 og alm tv).
Jeg forestiller mig 32". Jeg har mulighed for at handle i Elgiganten, Fona, Bilka og Kvickly (Esbjerg). Kan I hjælpe med en god model? Tak |
|
![]() |
|
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad med dette?
http://m.bilka.dk/Elektronik/TV/Philips-32-LED-TV-32PFL4007T--01101100210(Purchase_Other_DS) |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19681 |
Hvor tæt sidder du på din skærm? På mere end 2 meters afstand, kan du ikke se forskel om det er Full HD eller ej på en 32". PErsonligt ville jeg sætte andre parametre op, så som billedkvalitet. Klaus |
|
![]() |
|
Tak for input.
Jeg sidder 1-2,5 m fra skærmen. Hvad vi du anbefale? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |