recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG LM6xxT contra LM6xxS modeller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG LM6xxT contra LM6xxS modeller

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sstrobel Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sstrobel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LG LM6xxT contra LM6xxS modeller
    Sendt: 09-August-2012 kl. 07:08
Hej alle TV-fans,

Jeg er på jagt efter et nyt tv og er pt mest lun på et af disse LG'er:

LG 47LM669T / 47LM660T / 47LM670T,

Da jeg synes priser er lidt højere end jeg har synes godt om har jeg søgt lidt i vores nabolande og fundet at LG i bl.a. Tyskland sælger disse men med et lidt andet modelnavn (LG 47LM669S / 47LM660S / 47LM670S) med til nået bedre priser, f.eks. http://www.redcoon.de/B372694-LG-ELECTRONICS-47LM669S_LED-TV?refId=94511215

Har der nogen der kan fortæller mig og disse S-modeller vil virke her i DK uden problemer eller om der skal tweekes lidt får det kommer til at virker ? Er de kvalitetsmæssigt og funktionsmæssigt identiske ?

På forhånd tak Smile
Til top
thcleaner Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thcleaner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2012 kl. 10:23
s modellerne har s2 tuner istedet for t2
Til top
sstrobel Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-Januar-2008
Sted: Denmark
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sstrobel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2012 kl. 06:40
Oprindeligt skrevet af thcleaner thcleaner skrev:

s modellerne har s2 tuner istedet for t2
Mange tak, den forskel havde jeg helt overset.
Ærgeligt da jeg ikke vil købe et tv uden T2, selvom jeg pt kun skal bruge DVB-C.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu