|
LG LM6xxT contra LM6xxS modeller |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sstrobel ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-August-2012 kl. 07:08 |
Hej alle TV-fans,
Jeg er på jagt efter et nyt tv og er pt mest lun på et af disse LG'er:
LG 47LM669T / 47LM660T / 47LM670T,
Da jeg synes priser er lidt højere end jeg har synes godt om har jeg søgt lidt i vores nabolande og fundet at LG i bl.a. Tyskland sælger disse men med et lidt andet modelnavn (LG 47LM669S / 47LM660S / 47LM670S) med til nået bedre priser, f.eks. http://www.redcoon.de/B372694-LG-ELECTRONICS-47LM669S_LED-TV?refId=94511215
Har der nogen der kan fortæller mig og disse S-modeller vil virke her i DK uden problemer eller om der skal tweekes lidt får det kommer til at virker ? Er de kvalitetsmæssigt og funktionsmæssigt identiske ?
På forhånd tak
![]() |
|
![]() |
|
thcleaner ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 227 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
s modellerne har s2 tuner istedet for t2
|
|
![]() |
|
sstrobel ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ærgeligt da jeg ikke vil købe et tv uden T2, selvom jeg pt kun skal bruge DVB-C.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |