|
G30Y 50" for 5.995 kr. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Noodleman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2012 Sted: København Status: Offline Point: 65 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-April-2012 kl. 17:02 |
Ville bare lige gøre opmærksom på at Komplett nu har banket prisen i bund :)
|
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja - måske jeg var lige tidligt nok ude med en 46" i marts til 4.999,-, men jeg er nu godt tilfreds alligevel, og der skal jo også være lidt at glæde sig til næste år, hvis der skiftes igen. Mvh. Jørgensen |
|
![]() |
|
Jach ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-December-2005 Status: Offline Point: 117 |
Ved godt, man får det fede billede, men hvad koster skærmen i strøm om året i forhold til en led med 120-150 watt i forbrug? Den her har 320....
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19681 |
320 watt er maks effekt, ikke hvad det trækker hele tiden. Men i worst case er det dobbelt så dyrt. 2 kroner per kilowatt, 150 w/time x 6 timer om dagen er 0,9kWh eller under 2 kroner om dagen. Det giver noget der ligner 700 kroner om året, hvis du regner på worst case scenario. Personligt vil jeg hellere betale lidt mere for at få et ordentligt billede. Skal jeg for alvor bekymre mig om elregningen, kan jeg jo bare slukke for tossekassen. Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |