recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - G30Y 50" for 5.995 kr.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

G30Y 50" for 5.995 kr.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Noodleman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Marts-2012
Sted: København
Status: Offline
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Noodleman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: G30Y 50" for 5.995 kr.
    Sendt: 24-April-2012 kl. 17:02
Ville bare lige gøre opmærksom på at Komplett nu har banket prisen i bund :)

Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2012 kl. 22:24

Ja - måske jeg var lige tidligt nok ude med en 46" i marts til 4.999,-, men jeg er nu godt tilfreds alligevel, og der skal jo også være lidt at glæde sig til næste år, hvis der skiftes igen. Big smile

Mvh. Jørgensen

Til top
Jach Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-December-2005
Point: 117
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jach Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2012 kl. 22:31
Ved godt, man får det fede billede, men hvad koster skærmen i strøm om året i forhold til en led med 120-150 watt i forbrug? Den her har 320....
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19681
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2012 kl. 22:43
Oprindeligt skrevet af Jach Jach skrev:

Ved godt, man får det fede billede, men hvad koster skærmen i strøm om året i forhold til en led med 120-150 watt i forbrug? Den her har 320....

320 watt er maks effekt, ikke hvad det trækker hele tiden.

Men i worst case er det dobbelt så dyrt. 2 kroner per kilowatt, 150 w/time x 6 timer om dagen er 0,9kWh eller under 2 kroner om dagen. Det giver noget der ligner 700 kroner om året, hvis du regner på worst case scenario.

Personligt vil jeg hellere betale lidt mere for at få et ordentligt billede. Skal jeg for alvor bekymre mig om elregningen, kan jeg jo bare slukke for tossekassen.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu