recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony EX500 samt DR NU
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sony EX500 samt DR NU

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Andreas.H Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 71
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andreas.H Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sony EX500 samt DR NU
    Sendt: 24-September-2012 kl. 10:35
Er det muligt og få DR's gratisservice DR NU på sit EX500 TV? Ligesom det er integreret med TV2Play, hvilket jeg overhoved ikke bruger....

Syntes jeg har kigget rundt omkring, men kan ikke se om det er muligt og hente en "app" eller hvad det kaldes til DR NU..

På forhånd tak!
Til top
zeryus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-September-2006
Sted: StorKBH
Point: 555
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zeryus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2012 kl. 10:54
Så vidt jeg ved, findes der ingen DR Nu app til Sony tv. Desuden, tror jeg ikke man kan selv installere en "app" på en ex500.
Til top
Andreas.H Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-April-2009
Point: 71
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andreas.H Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2012 kl. 10:56
Okay, men hvorfor dælen er den så "født" med TV2's "app" den er jeg pænt ligeglad med :) 
Til top
ICMP Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 17-August-2008
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ICMP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2012 kl. 10:18
DR tester DR nu via HBBTV tv. Det er dog lidt kryptisk at finde det, og ved ikke om det er understøttet på din model. På mit HX855 vises der et lille DR nu logo i bunden af højre hjørne når jeg skifter til en af DR's kanaler. Man skal så trykke på den røde knap på fjernbetjeningen for at komme ind i DR nu funktionen. Men her fra kan man så tilgå en go del af DR nu programmerne. Dog savner jeg en søge funktion.
Kunne fx. ikke finde Matador, som ligger på DR nu lige nu.

Andre der har prøvet denne funktion?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu